Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Postan M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Postan M. 
A method of determination of port terminal capacity under irregular cargo delivery and pickup [Електронний ресурс] / M. Postan, L. Kushnir // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 4(3). - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_4(3)__6
Розроблено ймовірнісну модель роботи портового терміналу, яка враховує нерівномірність завезення наземним транспортом вантажу та вивезення його суднами. Час вивантаження вантажу на склад вважається малим, а навантаження на судна здійснюється на декількох причалах із заданою інтенсивністю. Знайдено сумісний граничний імовірнісний розподіл числа суден на терміналі та кількості вантажу на складі за допомогою апарату марковських процесів зі знесенням. Розраховано показники пропускної спроможності терміналу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.074 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Kurudzhi Yu. 
Method of finding equilibrium solutions for duopoly of supply chains taking into account the innovation activity of enterprises [Електронний ресурс] / Yu. Kurudzhi, I. Moskvichenko, M. Postan // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2017. - № 3(4). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2017_3(4)__5
Розроблено і проаналізовано економіко-математичну модель дуополії промислових підприємств-виробників продукції з урахуванням інноваційної діяльності за умов реальної асиметрії підприємств. Припускається, що функція попиту є лінійною, а витрати на виробництво продукції залежать від обсягів інвестицій у інноваційну активність. Знайдено рівноважні рішення дуополії по Курно і Стекельбергу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.924 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Kosharskaya L. 
Application of the system approach to the development of the project of a safety management system for navigation in Ukraine [Електронний ресурс] / L. Kosharskaya, G. Makhurenko, M. Postan // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 4(2). - С. 29-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_4(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Postan M. 
Development of method for optimal inventory management under continuouse supply of product and random demand [Електронний ресурс] / M. Postan // Technology audit and production reserves. - 2017. - № 5(4). - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2017_5(4)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.136 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Petrov I. 
Construction and analysis of the model for stochastic optimization of inventory management at a ship repair yard [Електронний ресурс] / I. Petrov, M. Postan // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(3). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(3)__7
Розроблено стохастичну модель роботи системи управління запасами матеріалів на судноремонтному заводі (СРЗ). З метою врахування чинників невизначеності та ризику (випадкові моменти прибуття на СРЗ суден, випадкові розміри обсягів ремонтів) для моделювання запропоновано використати апарат марковських процесів зі знесенням. Ці процеси надають можливість врахувати дискретний характер змін чисельності суден, які знаходяться на СРЗ, і безперервний характер коливання рівня запасів матеріалів на складі. При цьому причали СРЗ інтерпретуються як система масового обслуговування. Вважається також, що поповнення запасів матеріалів на складі та використання під час ремонту суден здійснюється безперервно з постійними інтенсивностями, але залежно від наявності матеріалів на складі. В результаті дослідження сформульовано задачу стохастичної оптимізації інтенсивностей поповнення запасів матеріалів за критерієм мінімум сумарних середніх поточних витрат СРЗ, які враховують також витрати щодо додаткового простою суден внаслідок відсутності запасів матеріалів на складі під час проведення ремонту. Модель засновано на сполученні методів теорії запасів і теорії масового обслуговування. Поповнення запасів матеріалів на складі та їх використання здійснюється безперервно з постійними інтенсивностями. Сформульовано завдання стохастичної оптимізації інтенсивностей поповнення запасів матеріалів за критерієм мінімум сумарних середніх витрат заводу в одиницю часу. Доведено, що отримані результати є важливими для практики роботи служби постачання СРЗ, оскільки надають можливість формувати стратегію управління запасами матеріалів нас складах СРЗ за умов нерівномірності у часі виникнення потреби у ремонті суден. З теоретичної точки зору одержані результати демонструють можливість використання апарату марковських процесів зі знесенням для вирішення різних завдань оптимального управління запасами за умов випадкового попиту на запаси.
Попередній перегляд:   Завантажити - 341.306 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Bezushko D. 
Development of a method to calculate the probability of a berth failure under vertical stochastic load [Електронний ресурс] / D. Bezushko, K. Yegupov, M. Postan // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(3). - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(3)__4
Розроблено метод визначення ймовірності досягнення граничного значення навантажень від вантажу, що зберігається на складах портового терміналу, на вертикальну стінку причалу за умов невизначеності моментів прибуття суден та їх навантаження. Передбачається, що процес прибуття суден із вантажем описується моделлю складного пуассонівського процесу, а зі складу вантаж вивозиться за допомогою наземного виду транспорту рівномірно з постійною інтенсивністю. За допомогою методів математичної теорії ризику побудовано ймовірнісну модель роботи системи склад - причал як складової портового терміналу. Сформульовано критерій безпечної роботи причалу за дії на його конструктивні елементи випадкового навантаження від вантажу, що зберігається на складі у тилу причалу, з метою визначення ймовірності неперевищення гранично припустимого значення тиску на лицьову стінку причалу (згідно з законом Кулона), тобто аварії причалу. Для знаходження ймовірності аварії причалу у сталому режимі його роботи виведено інтегральне рівняння типу згортки. Рішення цього інтегрального рівняння надало можливість знайти аналітичний вираз для ймовірності безвідмовної роботи причалу для різних функцій розподілу навантаження суден, що надало змогу кількісно оцінити ризик настання аварії причалу. За допомогою знайденої ймовірності аварії причалу сформульовано та вирішено дві практичні задачі. По-перше, визначено значення інтенсивності вивезення вантажу зі складу, яке забезпечує з достатньо малою ймовірністю відсутність аварії. По-друге, сформульовано критерій економічної доцільності страхування збитків внаслідок аварії причалу (його раптової відмови) внаслідок перевищення навантажень від вантажу припустимого значення у даний проміжок часу. Запропонований методичний підхід до визначення надійності причальної споруди на портовому терміналі, на відміну від існуючих методів розрахунку причальних споруд, надає можливість більш обгрунтовано оцінювати величину реальних експлуатаційних навантажень (вертикальних і горизонтальних), що діють на основні конструктивні елементи причалу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.861 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Postan M. 
Development of a method for determination of ship’s loading time distribution under іrregular cargo arrival [Електронний ресурс] / M. Postan, I. Savelieva, V. Stadnik // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 6(3). - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_6(3)__7
Розроблено метод визначення функції розподілу часу стоянці судна під навантаженням згідно з прямим варіантом (тобто без участі складу) виконання навантажувальних робіт на портовому терміналі за умов нерівномірності завезення вантажу залізничним транспортом. Враховуються фактори невизначеності та ризику (випадкові моменти прибуття вагонів із вантажем на термінал та обсяг вантажів у вагонах). Запропоновано використання апарату лінійчатих марковських процесів, які описують динаміку прибуття вагонних партій і навантаження судна. У цьому випадку вважається, що інтервали між сусідніми моментами часу, в які вагони з вантажем прибувають на термінал, є випадковими величинами, що розподілені згідно з експоненційним законом. Перевантаження вантажу з вагонів на судно виконується з постійною інтенсивністю. Розглянуто випадки, коли обсяг вантажу у вагонах є випадковою величиною або фіксованим (постійним). Для знаходження щільностей імовірностей та ймовірностей станів відповідного марковського процесу виведено систему лінійних диференціальних рівнянь і початкових умов. Знайдено розв'язок цієї системи рівнянь у термінах перетворення Лапласу, зокрема функцію розподілу часу стоянці судна з урахуванням можливих перерв в очікуванні підвозу вантажу вагонами. Для випадку постійного розміру вантажних партій на вагонах також знайдено відповідну функцію розподілу часу стоянці судна та знайдено її асимптотику у разі великої вантажопідйомності судна на підставі центральної граничної теореми. На основі одержаних результатів сформульовано задачу знаходження критерію доцільності страхування ризику перевищення сталійного (договірного) часу стоянці судна. Доведено, що отримані результати є важливими для практики роботи портового оператора та судноплавних компаній, оскільки надають можливість зменшити ризик перевищення часу стоянці судна під вантажними операціями. Наведено числову ілюстрацію методу, що пропонується.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Postan M. Ya. 
Model for optimal planning of marketing activity of plant, production and transportation of perishable products [Електронний ресурс] / M. Ya. Postan, L. S. Filina-Dawidowicz // Розвиток транспорту. - 2022. - Вип. 1. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/transdevel_2022_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.513 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Postan M. Ya. 
Two-phase multi-nomenclature production/storage model with random input [Електронний ресурс] / M. Ya. Postan, S. N. Dashkovskiy, I. M. Moskvichenko // Розвиток транспорту. - 2022. - Вип. 3. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/transdevel_2022_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 510.301 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського